Често задавани въпроси
В секция Вижте как ще откриете инструкции за справяне с най-често срещаните проблеми при работа в Интернет. Ако вашия проблем не е тук, моля свържете се с екипите на Източна Телекомуникационна Компания и ние ще ви помогнем в най-скоро време.
Източна Телекомуникационна Компания разполага с денонощен Call centre, който е на разположение на клиентите по 24 часа в денонощието, без почивен ден на тел: +359 (2) 484 04 04.
Какво да правя ако нямам интернет?
Проверете настройките си и рестартирайте компютъра. Ако сте сигурни, че проблема не е при вас, веднага се обадете на посочените в контактите телефони. Можете да се обадите по всяко време на денонощието. От взаимен интерес е да знаем когато имате проблем и е важно да го знаем на време.
Какво да правя ако имам проблеми с връзката?
Проверете компютъра си за вируси, проверете дали някоя програма не осъществява трафик без Ваше знание. Проверете във сайта ни дали няма съобщение за локален, генерален проблем или профилактика. Ако не откриете такава новина се обадете на дежурните телефони.