Услуга “ Избор на оператор с код 01003 “

1003 е лицензирана телефонна услуга на ИТК за международни, междуселищни, градски, мобилни и негеографски разговори на ниски цени.

Тази услуга дава възможност на абонатите на настоящите телекоми да осъществяват изходящите си повиквания през системата на ИТК АД, за да се възползват от по-изгодните тарифи на разговорите.

Клиентите използват вече съществуващия си телефонен пост от БТК , за да се свържат със системата на ИТК АД през входната точка за достъп и след това избират търсения телефонен номер. Разговорът се провежда чрез системата, а таксуването се извършва на базата на ценовата листа на ИТК АД. След въвеждането на правилото за Carrier Selection (предвидено в същата лицензия и разпоредбите на КРС), разговорите чрез системата на ИТК АД се извършват чрез избиране на код 1003.

1003 е подходяща за потребителите на телефонни услуги, които имат нужда от намаление на разходите си, без да сменят ползваният от тях оператор.
1003 e услуга, подходяща за частни и бизнес клиенти.


Изборът на ИТК за телекомуникационен доставчик и услугата 1003 ви гарантира:

Пълно приложение - Всеки абонат на фиксираната мрежа на VIVACOM може да използва услугата 1003 автоматизирано. Достатъчно е клиентите, желаещи да ползват услугата “ Избор на оператор с код 01003 “ да подпишат заявление-пълномощно бланка на ИТК, с което да заявят своето желание до БТК АД за авоматизиране на услугата “ Избор на оператор с код 01003 “

Лекота на използване - Клиентите използват услугата 1003 на ИТК, като запазват телефонния си номер;

Безплатно свързване - 01003 е безплатният национален код за разговори през мрежата на ИТК, (което прави свързването напълно безплатно).

Удобство - С услугата 1003 имате възможност да регистрирате повече от един телефонен номер в клиентската сметка и да използвате услугата от всеки един от тях.

Конкурентни цени - Имате изключителната възможност да говорите с България и света на цените на ИТК.

Удобно зареждане - За услугата 1003 може да се плаща по разнообразни и удобни начини както в брой, така и по банков път и посредством банкови карти.

Намаляване на разходите - С услугата 1003 на ИТК спестявате до 50%  от сметката си за телефонни разговори.

Монитор на сметката - Клиентите ни могат да се абонират за онлайн и печатна справка за проведените разговори, както и да проверяват по телефона текущите си задължения и баланс по сметката.

Инфо-център - Екипът на телефон 02/ 484 04 04 осигурява 24 часа надеждно обслужване на клиентите и компетентен и професионален отговор на всеки въпрос.

Зареждането на сметки и плащане на текущите задължения по издадени фактури за услугата 1003 може да се извърши онлайн чрез e-pay, в брой на касите на ИТК или ПроКредит Банк.

*Възможни са ограничения: услугата не е достъпна за абонатите на VIVACOM на икономичен и ограничен абонаментен план, както и на пакет "Инвалиди", за абонатите със забрана да избират 0 (междуградски и международни разговори), абонати на някои аналогови телефонни централи.

Общи условия за отношения с абонатита на услугата "Избор на оператор на преносна среда"

Нагоре
Copyright © 2003-2014 Източна Телекомуникационна Компания
Интернет услуги | Цени | Промоции | Направления | Контакт | Пойнт Ту Пойнт | LED осветление