Годишна статистика за качеството на обслужване на услугите от „Източна телекомуникационна компания” АД за 2022 г. Параметри за качество на предоставяната фиксирана гласова услуга:
Параметър |
Измерване |
Стойност |
Мерна единица |
Време за дни първоначално свързване към мрежата (Supply time for fixed network access) |
Времето, за което са изпълнени най-бързите 95% и 99% от заявките |
2 |
дни |
Процент на заявки, изпълнени до датата договорена с клиента, а когато процентът е под 80% - среден брой на дните закъснение след договорената дата |
99% |
% |
|
Дял на проблемите, свързани с процедури за преносимост на номера (Proportion of problems with number portability procedures) |
Процент на заявките за пренасяне, изпълнени с отклонения от нормалната процедура |
0 |
% |
Процент повреди на абонатната линия (Fault report rate per fixed access lines) |
Съотношение между броя на валидните повреди на абонатната линия и средния брой на абонатните линии |
0,5 |
час |
Време за отстраняване на повреди (Fault repair time for fixed access lines) |
Времето, за което са отстранени най-бързите 80 % и 95 % от валидните повреди по абонатните линии |
5 |
часове |
Процент на повредите отстранени в рамките на максималния срок определен в договора с клиента |
99 |
% |
|
Процент на жалбите относно |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 |
% |
Коефициент на неуспешни |
Отношение на броя на неуспешните повиквания към общия брой повиквания |
национални : 0,3 |
% |
международни : 0,25 |
% |
||
Време за установяване на връзка (Call set up time) |
Средното време при национално избиране |
2 |
секунди |
Средното време при международно избиране |
3 |
секунди |
|
Качество на разговорната връзка (Speech connection Quality) |
Фактор за оценка на преноса на глас – R (R фактор), съгласно ITU-T Rec. G.109 |
90 |
|
Параметри за качество на предоставяната услуга достъп до интернет:
Параметър |
Измерване |
Стойност |
Мерна единица |
Време за първоначално свързване към мрежата за фиксиран достъп до интернет (Supply time for Internet access) |
Времето, за което са изпълнени най-бързите 50 %, 95 % и 99 % от заявките за включване на услугата. |
2 |
дни |
Процент на заявките, изпълнени до съгласуваната с клиента дата |
99% |
% |
|
Процент на жалбите относно коректност на сметките за фиксиран достъп до интернет (Bill correctness complaints) |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 |
% |
Време за отстраняване на повреди за фиксиран достъп до интернет (Fault repair time for fixed access lines) |
Времето, за което най-бързите 80 % и 95 % от валидните неизправности за достъп са отстранени |
8 |
час |
Процентът на отстранените неизправности, по всяко време, посочено от доставчика на услуги като целева стандартна точност за спазване на уговорките за ден и час |
99 |
% |
|
Постигната скорост на предаване на данни (Data transmission |
Максимална постигната скорост на предаване на данни |
kbit/s |
|
Минимална постигната скорост на предаване на данни |
1024 |
kbit/s |
|
Закъснение при предаване на данни (еднопосочно) |
Средна стойност на закъснението |
6 |
ms |
Колебание на закъснението (Delay variation/Jitter) |
Стандартното отклонение на закъснението |
4 |
ms |
Коефициент на неуспешните опити за предаване на данни |
Процент на неуспешните опити за предаване на данни |
0,01 |
% |
Годишна статистика за качеството на обслужване на услугите от „Източна телекомуникационна компания” АД за 2021 г. Параметри за качество на предоставяната фиксирана гласова услуга:
Параметър |
Измерване |
Стойност |
Мерна единица |
Време за дни първоначално свързване към мрежата (Supply time for fixed network access) |
Времето, за което са изпълнени най-бързите 95% и 99% от заявките |
2 |
дни |
Процент на заявки, изпълнени до датата договорена с клиента, а когато процентът е под 80% - среден брой на дните закъснение след договорената дата |
99% |
% |
|
Дял на проблемите, свързани с процедури за преносимост на номера (Proportion of problems with number portability procedures) |
Процент на заявките за пренасяне, изпълнени с отклонения от нормалната процедура |
0 |
% |
Процент повреди на абонатната линия (Fault report rate per fixed access lines) |
Съотношение между броя на валидните повреди на абонатната линия и средния брой на абонатните линии |
0,5 |
час |
Време за отстраняване на повреди (Fault repair time for fixed access lines) |
Времето, за което са отстранени най-бързите 80 % и 95 % от валидните повреди по абонатните линии |
5 |
часове |
Процент на повредите отстранени в рамките на максималния срок определен в договора с клиента |
99 |
% |
|
Процент на жалбите относно |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 |
% |
Коефициент на неуспешни |
Отношение на броя на неуспешните повиквания към общия брой повиквания |
национални : 0,3 |
% |
международни : 0,25 |
% |
||
Време за установяване на връзка (Call set up time) |
Средното време при национално избиране |
2 |
секунди |
Средното време при международно избиране |
3 |
секунди |
|
Качество на разговорната връзка (Speech connection Quality) |
Фактор за оценка на преноса на глас – R (R фактор), съгласно ITU-T Rec. G.109 |
90 |
|
Параметри за качество на предоставяната услуга достъп до интернет:
Параметър |
Измерване |
Стойност |
Мерна единица |
Време за първоначално свързване към мрежата за фиксиран достъп до интернет (Supply time for Internet access) |
Времето, за което са изпълнени най-бързите 50 %, 95 % и 99 % от заявките за включване на услугата. |
2 |
дни |
Процент на заявките, изпълнени до съгласуваната с клиента дата |
99% |
% |
|
Процент на жалбите относно коректност на сметките за фиксиран достъп до интернет (Bill correctness complaints) |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 |
% |
Време за отстраняване на повреди за фиксиран достъп до интернет (Fault repair time for fixed access lines) |
Времето, за което най-бързите 80 % и 95 % от валидните неизправности за достъп са отстранени |
8 |
час |
Процентът на отстранените неизправности, по всяко време, посочено от доставчика на услуги като целева стандартна точност за спазване на уговорките за ден и час |
99 |
% |
|
Постигната скорост на предаване на данни (Data transmission |
Максимална постигната скорост на предаване на данни |
61335 |
kbit/s |
Минимална постигната скорост на предаване на данни |
1024 |
kbit/s |
|
Закъснение при предаване на данни (еднопосочно) |
Средна стойност на закъснението |
6 |
ms |
Колебание на закъснението (Delay variation/Jitter) |
Стандартното отклонение на закъснението |
4 |
ms |
Коефициент на неуспешните опити за предаване на данни |
Процент на неуспешните опити за предаване на данни |
0,01 |
% |
Годишна статистика за качеството на обслужване на услугите от „Източна телекомуникационна компания” АД за 2020 г. Параметри за качество на предоставяната фиксирана гласова услуга:
Параметър |
Измерване |
Стойност |
Мерна единица |
Време за дни първоначално свързване към мрежата (Supply time for fixed network access) |
Времето, за което са изпълнени най-бързите 95% и 99% от заявките |
2 |
дни |
Процент на заявки, изпълнени до датата договорена с клиента, а когато процентът е под 80% - среден брой на дните закъснение след договорената дата |
99% |
% |
|
Дял на проблемите, свързани с процедури за преносимост на номера (Proportion of problems with number portability procedures) |
Процент на заявките за пренасяне, изпълнени с отклонения от нормалната процедура |
0 |
% |
Процент повреди на абонатната линия (Fault report rate per fixed access lines) |
Съотношение между броя на валидните повреди на абонатната линия и средния брой на абонатните линии |
0,5 |
час |
Време за отстраняване на повреди (Fault repair time for fixed access lines) |
Времето, за което са отстранени най-бързите 80 % и 95 % от валидните повреди по абонатните линии |
5 |
часове |
Процент на повредите отстранени в рамките на максималния срок определен в договора с клиента |
99 |
% |
|
Процент на жалбите относно |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 |
% |
Коефициент на неуспешни |
Отношение на броя на неуспешните повиквания към общия брой повиквания |
национални : 0,3 |
% |
международни : 0,25 |
% |
||
Време за установяване на връзка (Call set up time) |
Средното време при национално избиране |
2 |
секунди |
Средното време при международно избиране |
3 |
секунди |
|
Качество на разговорната връзка (Speech connection Quality) |
Фактор за оценка на преноса на глас – R (R фактор), съгласно ITU-T Rec. G.109 |
90 |
|
Параметри за качество на предоставяната услуга достъп до интернет:
Параметър |
Измерване |
Стойност |
Мерна единица |
Време за първоначално свързване към мрежата за фиксиран достъп до интернет (Supply time for Internet access) |
Времето, за което са изпълнени най-бързите 50 %, 95 % и 99 % от заявките за включване на услугата. |
2 |
дни |
Процент на заявките, изпълнени до съгласуваната с клиента дата |
99% |
% |
|
Процент на жалбите относно коректност на сметките за фиксиран достъп до интернет (Bill correctness complaints) |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 |
% |
Време за отстраняване на повреди за фиксиран достъп до интернет (Fault repair time for fixed access lines) |
Времето, за което най-бързите 80 % и 95 % от валидните неизправности за достъп са отстранени |
8 |
час |
Процентът на отстранените неизправности, по всяко време, посочено от доставчика на услуги като целева стандартна точност за спазване на уговорките за ден и час |
99 |
% |
|
Постигната скорост на предаване на данни (Data transmission |
Максимална постигната скорост на предаване на данни |
61335 |
kbit/s |
Минимална постигната скорост на предаване на данни |
1024 |
kbit/s |
|
Закъснение при предаване на данни (еднопосочно) |
Средна стойност на закъснението |
6 |
ms |
Колебание на закъснението (Delay variation/Jitter) |
Стандартното отклонение на закъснението |
4 |
ms |
Коефициент на неуспешните опити за предаване на данни |
Процент на неуспешните опити за предаване на данни |
0,01 |
% |